Splošni pogoji poslovanja

Ti Pogoji poslovanja predstavljajo dogovor med  podjetjem Playgency d.o.o. (v nadaljevanju »Prodajalec« ali »mi« in podobne izpeljanke) in vami. Pogoji poslovanja urejajo pogoje uporabe spletnega mesta in spletne trgovine na spletnem naslovu https://plantoys.si (v nadaljevanju »spletno mesto«, »spletna stran« ali »spletna trgovina«), vaše in naše pravice in obveznosti ter vsebino prodajne pogodbe med vami in nami glede kupljenih izdelkov.

Zavezujejo vas Pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Na začetku postopka nakupa vas bomo posebej opozorili na Pogoje poslovanja in vas prosili, da potrdite, da ste z njimi seznanjeni in da se z njimi strinjate.

1. Podatki o podjetju

Kot veleprodajni in maloprodajni zastopnik podjetja Plan Creations Co., Ltd. (imenovano PlanToys) za prodajalce na drobno in druge partnerje v Sloveniji, spletno stran www.plantoys.si upravlja:

Playgency d.o.o
Naslov: Črniče 79E, 5262 Črniče
E-pošta: 
info@plantoys.si
Telefon: +386 69 951 390
Matična številka: 8887438000
Številka za DDV: SI90653122
Zavezanec za DDV: DA
Poslovni bančni račun: SI56 6100 0002 5901 093 (Delavska Hranilnica d.d. Ljubljana)

Poslovni subjekt je vpisan v Poslovni register Slovenije na dan 2. 6. 2021. Osnovni kapital družbe: 7.500,00 EUR. Playgency d.o.o. ni član trgovske zbornice.

2. Spletna trgovina in pogoji nakupa

Pogoji poslovanja veljajo za dejavnost in storitve spletne trgovine www.plantoys.si in so sestavljeni v skladu z veljavnimi predpisi Republike Slovenije, predvsem pa v skladu z Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) in priporočili Trgovinske zbornice Slovenije (TZS). Prosimo vas, da pred uporabo našega spletnega mesta pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja

Ti pogoji poslovanja veljajo od: 22. 10. 2023.

3. Delovni čas

Spletna trgovina deluje neprekinjeno vse dni v letu, naročila je mogoče oddati kadarkoli. Služba za odpremo paketov in služba podpore strankam pa je na voljo samo med delovnim časom, to je od ponedeljka do petka od 9:00 do 15:00. Po telefonu smo za vsa vprašanja dosegljivi od ponedeljka do petka med 9:00 in 12:00. Izjema so državni prazniki in dopusti, ki lahko vplivajo na urnik obratovanja. Naš e-naslov za pomoč strankam je: info@plantoys.si

4. Pregled in splošni pogoji

Prodajalec je upravljalec spletne strani in spletne trgovine PlanToys.si in ponudnik storitve spletne trgovine. Obiskovalec je oseba, ki obišče spletno mesto in spletno trgovino. V primeru registracije, obiskovalec postane uporabnik. Tako obiskovalec kot uporabnik lahko opravita nakup v spletni trgovini in s tem postaneta kupec.

Namen dokumenta o splošnih pogojih poslovanja (»Splošni pogoji«, »Pogoji«) je določitev delovanja spletne trgovine PlanToys.si, določitev pravic in obveznosti prodajalca in obiskovalca in/ali kupca ter ureditev poslovnega razmerja med prodajalcem in obiskovalcem in/ali kupcem (v nadaljnjem besedilu tudi “vas” oz. “vami”).

Z obiskom in uporabo našega spletnega mesta in/ali z oddajo naročila se vključite v našo storitev in soglašate z določili in pogoji iz tega dokumenta ter z vsemi drugimi veljavnimi dokumenti, ki so na voljo na naši spletni strani (vključno s Politiko zasebnosti in piškotkov) in veljajo ob obisku, nakupu ali ob dostavi spletnega naročila. Prav tako veljajo ti pogoji za vse nove vsebine, funkcije ali orodja, ki se dodajo na trenutno spletno stran in trgovino. Pridržujemo si pravico do posodobitve, spremembe ali zamenjave katerega koli dela tega dokumenta z objavo posodobitev in/ali sprememb na naši spletni strani, brez predhodnega obvestila. Najnovejšo različico lahko kadar koli pregledate na tej strani, zato priporočamo, da spletno stran redno obiskujete in preverite, če obstaja novejša različica dokumenta.

Ob dokončanju vsakega naročila vas opozorimo na pogoje poslovanja in politiko zasebnosti ter vas prosimo, da potrdite, da ste jih prebrali, razumeli in da z njimi soglašate. Splošni pogoji so sestavni in neločljivi del kupoprodajne pogodbe.

Z uporabo naše spletne strani in/ali oddajo naročila prav tako izjavljate, da ste polnoletni v državi stalnega prebivališča ali da ste polnoletni v državi stalnega prebivališča ter soglašate, da dovolite uporabo naše spletne strani vzdrževani mladoletni osebi.

Naših izdelkov in storitev ni dovoljeno uporabljati v kakršenkoli nezakonite ali nepooblaščene namene. Prav tako z njimi ne smete kršiti zakonov (vključno z zakoni o avtorskih pravicah). Prepovedano je prenašanje virusov ali kakršnih koli drugih kod destruktivne narave. Kršitev katerega koli od naših pravilnikov, vključno s pogoji poslovanja, pomeni takojšnjo prekinitev naših storitev.

5. Dostopni informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo vsem strankam zagotovil naslednje podatke, še preden jih zaveže pogodba ali ponudba:

  • Identifikacijske podatke podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka, davčna številka, podatek o tem, ali je zavezanec za DDV, transakcijski račun);
  • Kontaktne podatke (e-pošta, telefon);
  • Ključne značilnosti prodajnih artiklov (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami) ter obdobje veljavnosti tega podatka (v kolikor je časovno omejen);
  • Dostopnost izdelkov (znotraj razumljivega časa);
  • Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (ter način, kraj in časovni okvir dostave);
  • Jasno in nedvoumno določene cene, pri čemer je jasno razvidno, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter obdobje veljavnosti tega podatka (v kolikor je časovno omejen);
  • Način plačila in dostave ali izpolnitve ter obdobje veljavnosti tega podatka (v kolikor je časovno omejen);
  • Časovno veljavnost ponudbe;
  • Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop
  • Pojasnilo postopka pritožbe, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali o službi za podporo strankam;
  • Pojasnila glede odgovornosti prodajalca za jamstvo za skladnost blaga. 

6. Registracija računa

Našo spletno stran lahko obiščete ali prek nje naročite izdelke z registracijo računa (tako da postanete “uporabnik”) ali brez registracije (kot “obiskovalec”). Registracija v spletni trgovini je hitra in enostavna in se lahko opravi na strani  »Moj račun« ali v postopku nakupa. Z registracijo računa dobite uporabniško ime, ki je enako vašemu e-poštnemu naslovu, in geslo. Registracija se zaključi s prošnjo za vašo potrditev preko e-poštnega sporočila. Po potrditvi prejmete e-sporočilo s sporočilom o uspešni registraciji. Če imate registriran uporabniški račun, lahko na strani »Moj račun« vnesete naslov za dostavo in za račun, ki bo ob naročilu služil kot privzeti naslov.

Zaradi varnosti spletnega mesta in vaših osebnih podatkov ste odgovorni za varovanje podatkov o vašem računu (vseh podatkov, predvsem pa gesla), zato teh podatkov ne razkrivajte nikomur. Če menite, da je bilo vaše geslo zlorabljeno, ga takoj spremenite in nas kot del varnostnega ukrepa kontaktirajte. Odgovorni ste za vse seje in nakupe, opravljene s podatki vašega računa.

Če želite spremeniti e-poštni naslov, ki ste ga predhodno navedli ob registraciji, lahko to storite tako, da nam pošljete zahtevo iz registriranega e-poštnega naslova na info@plantoys.si. Sprememba e-poštnega naslova bo opravljena v najkrajšem možnem času, o čemer boste obveščeni po elektronski pošti. Geslo lahko kadar koli spremenite na strani »Moj račun« ali ob prijavi zahtevate novo geslo, če ste ga pozabili. Vse druge podatke, ki ste jih posredovali, lahko spremenite na strani »Moj račun«. Vaš račun lahko kadarkoli izbrišete tako, da nam pošljete zahtevo iz registriranega e-poštnega naslova na info@plantoys.si. Pregledujemo tudi neaktivne uporabniške račune; če se uporabnik v roku enega leta vsaj enkrat ne prijavi na naši spletni strani, si pridržujemo pravico, da bo po enem letu neaktivnosti brez predhodnega obvestila izbrisan iz sistema. Sumljivi uporabniški računi so lahko odstranjeni kadar koli.

Odgovorni ste za redno posodabljanje svojih podatkov, pred oddajo naročila pa se prepričajte, da ste zagotovili prave podatke. Zagotavljate, da so podatki, podani pri oddaji naročila, aktualni, popolni in točni, da bomo lahko opravili zahtevano transakcijo in vas po potrebi kontaktirali.

Uporabniško ime in geslo jasno določata vsakega uporabnika in sta povezana, shranjena in obdelana skupaj z vsemi drugimi osebnimi podatki (npr. naslovom za račun in dostavo, telefonsko številko), ki jih je uporabnik zagotovil ali jih bo zagotovil v prihodnosti za naročilo. Vsi podatki se obdelujejo v skladu z našo Politiko zasebnosti in piškotkov.

Če imate registriran uporabniški račun, lahko na strani »Moj račun« vnesete naslov za dostavo in za račun, ki bo ob naročilu služil kot privzeti naslov.

7. Postopek nakupa

7.1. Oddaja naročila na spletni strani

  • Na naši spletni strani lahko oddate naročilo 24 ur na dan, vse dni v letu, z ali brez registracije uporabniškega računa. Postopek naročanja preko spletne strani je enostaven in varen, in poteka, kot sledi.
  • Če želite oddati naročilo z registriranim uporabniškim računom, se lahko registrirate in prijavite na strani »Moj račun«.

Izbira izdelkov in košarica

  • Med brskanjem po spletni trgovini lahko izbrane izdelke dodate v košarico s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek dodan v košarico. Ko ste izbrali vse izdelke, ki jih želite kupiti, lahko pred dokončanjem naročila na strani »Košarica« preverite povzetek naročila. Na stran »Košarica« dostopate preko gumba »Prikaži košarico« ali s klikom na ikono nakupovalne vrečke v desnem zgornjem kotu zaslona. Na tej strani lahko še vedno odstranite neželene izdelke iz vaše košarice s klikom na »x« poleg slike in imena izdelka ali tako, da spremenite količino na »0« in kliknete na gumb »Posodobi košarico«. V košarici lahko pregledate število izbranih izdelkov ter po potrebi opravite spremembe.

Unovčitev kode za popust

  • Če imate kodo za popust, ki bi jo radi uporabili, jo lahko dodate na strani »Košarica« in jo aktivirate s klikom na gumb »Unovči kupon«. Ustrezen popust bo upoštevan pri ceni izdelka oz. naročila.

Nadaljevanje na blagajno

  • Postopek nakupa nadaljujete s klikom gumba »Nadaljuj na blagajno«. Za zaključek naročila morate izpolniti naslednja polja:
  • Podatki plačnika: v obrazec je potrebno vpisati zahtevane podatke, ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter za dostavo izdelka:
    • Če opravljate nakup kot potrošnik: ime, priimek, naslov, kontaktna telefonska številka in e-poštni naslov;
    • Če opravljate nakup kot podjetje: davčna številka podjetja, naziv podjetja, naslov, kontaktna telefonska številka in e-poštni naslov. Za tovrstne nakupe ne veljajo pravice potrošnikov.
  • Če se naslov za dostavo razlikuje od naslova plačnika, kliknite na gumb »Dostavi na drug naslov?« in vnesite poseben naslov za dostavo.
  • Če imate registriran uporabniški račun, se lahko s klikom na gumb »Kliknite tukaj za prijavo« v vrstici »Stalna stranka?«, prijavite v svoj uporabniški račun tako, da vnesete svoje uporabniško ime in geslo. V kolikor imate v svojem uporabniškem računu shranjene podatke o vas in o naslovu dostave, se bodo polja s potrebnimi informacijami avtomatsko predizpolnila z vašimi shranjenimi podatki.
  • Po vnosu naslova za dostavo, se prikažejo podatki o možnostih in stroških dostave. Izberite želen način dostave.
  • Če želite svojemu naročilu dodati morebitne opombe, te vpišite spodaj v razdelek »Opombe naročila«
  • V istem koraku izberite način plačila. Pri izbiri plačila z bančno kartico prek ponudnika Stripe, lahko nadaljujete s plačilom z bančno kartico prek vgrajenega obrazca na naši blagajni, tako da navedete številko svoje bančne kartice, datum veljavnosti in CVC kodo. Operacija se izvede izključno preko zunanjega ponudnika plačil Stripe po najvišjih standardih varnosti, prodajalec pa nima vpogleda v podatke, ki jih vnesete.
  • Pred oddajo naročila je potrebno označiti, da se strinjate s Pogoji poslovanja in s Politiko zasebnosti in piškotkov, ki jih lahko preberete s klikom na povezavo.

Pregled naročila

  • Na strani “Blagajna” bodo pred oddajo naročila na zaslonu razvidni vsi ključni podatki o naročilu, da jih lahko preverite in po potrebi popravite: seznam izdelkov, ki ste jih dodali v nakupovalno košarico, cene izdelkov, strošek poštnine, način plačila, skupni strošek za plačilo in podatki za dostavo. Morebitne napake glede želenih izdelkov ali njihove količine lahko popravite tako, da se z ukazom »nazaj« v brskalniku vrnete v nakupovalno košarico in tam uredite spremembe. Prav tako boste ob pregledu lahko preverili vnesene podatke in morebitne napake pri vnosu podatkov po potrebi popravili. Sistem vas bo že sproti vidno opozoril, če bi pozabili izpolniti kakšno obvezno rubriko s podatki za naročilo ali vpisali neustrezno obliko podatka.

Zaključek naročila

  • Končno naročilo oddate s klikom na gumb »Kupite sedaj«. Z oddajo naročila tudi potrjujete, da ste dolžni plačati naročeno blago.

Obvestilo o prejemu naročila

  • Po oddaji naročila dobite samodejno elektronsko sporočilo, ki vas obvešča, da je naš sistem registriral vašo zahtevo za naročilo (obvestilo o prejemu naročila). V tem istem sporočilu prejmete tudi povzetek vašega naročila, ki vsebuje vse podatke o naročilu, kot jih določa Zakon o varstvu potrošnikov. Če niste prejeli nobenega samodejnega e-poštnega sporočila, najprej preverite mapo »Neželena pošta«, nato pa nas kontaktirajte, da preverimo, ali naš sistem ni registriral vašega naročila, ali niste prejeli potrditve zaradi napačnega e-poštnega naslova ali iz kakšnega drugega tehničnega razloga. Prosimo, upoštevajte, da je to samo sistemska e-pošta in ne končna potrditev vašega naročila. V tem sporočilu boste našli tudi vse potrebne informaicje za izbedbo plačila z bančnim nakazilom, v kolikor ste pri naročilu izbrali to možnost plačila. 
  • Če ste se odločili za plačilo z bančnim nakazilom, boste prejeli avtomatično elektronsko potrditev, ki vsebuje vse nujne korake in informacije o plačilu, ki mora v obdelavo v 3 delovnih dneh. Če predplačilo ne bo plačano v tem časovnem roku, vas bomo kontaktirali. Če pri tem ne bomo uspešni, si pridržujemo pravico do preklica vašega naročila. Prosimo, upoštevajte, da lahko vaš izdelek odpošljemo šele, ko prejmemo vaše plačilo.

Obvestilo o potrditvi naročila

  • V  roku 1 delovnega dne (24 ur, vikendi so izključeni) boste prejeli še eno elektronsko sporočilo s potrditvijo, da lahko izpolnimo vaše naročilo glede na informacije, ki ste nam jih posredovali na naši spletni strani (obvestilo o potrditvi naročila). Če vašega naročila ne moremo izpolniti, ker npr. artikla ni na zalogi ali ga ne moremo izpolniti pod pogoji, ki smo jih navedli na spletni strani (npr. v obljubljenem časovnem obdobju dostave), imate pravico preklicati naročilo. Če smo že prejeli plačilo za vaše naročilo, ste upravičeni do celotnega povračila, ki ga zagotovimo z uporabo enakega načina plačila, kot ste ga uporabili za plačilo izdelkov, razen če se izrecno ne dogovorimo drugače. 
  • Čas dopustov lahko vpliva na roke potrditve naročil, odpreme in na dobavni rok. 

Sklenitev pogodbe

  • Prodajna pogodba med vami in nami je sklenjena, ko na elektronski naslov, ki ste ga navedli, prejmete obvestilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za nas kot za vas kot kupca.
  • Obvestilo o potrditvi naročila skupaj s temi Pogoji poslovanja predstavlja vsebino pogodbe med vami in nami – obvestilo boste imeli v svojem e-poštnem predalu, Pogoje poslovanja pa si lahko shranite v formatu PDF s klikom na povezavo na koncu teh Pogojev poslovanja.
  • Sklenjena pogodba (vključno z besedilom pogodbe) med naročnikom in prodajalcem se arhivira na strežniku prodajalca. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo na e-naslov info@plantoys.si.

Če ste B2B stranka, je lahko obdelava naročila nekoliko drugačna, glede na naša B2B pravila poslovanja. 

7.2. Drugi načini za oddajo naročila in sprememba naročila

Naročila sprejemamo samo na naši spletni strani in ne preko računov na družbenih omrežjih, po telefonu ali na kakršenkoli drug način, razen v naslednjih izjemnih primerih.

Prednaročilo

  • Če je artikel na voljo le po prednaročilu, se prednaročilo lahko opravi po elektronski pošti na naslov info@plantoys.si. 

Sprememba naročila

  • Če želite spremeniti že oddano naročilo, se obrnite na nas na info@plantoys.si. Če naročilo še ni bilo odposlano, se bomo potrudili ugoditi vaši zahtevi, vendar tega ne moremo jamčiti. Če je paket že bil odposlan, je mogoče spremembe opraviti samo na stroške stranke (npr. vračilo neželenega izdelka in plačilo novih stroškov dostave).

Če opravite naročilo, prednaročilo ali zahtevate spremembo prejšnjega naročila preko e-pošte, se strinjate, da tudi v takem primeru veljajo ti splošni pogoji in vsi drugi akti in pravilniki, ki so veljavni v času naročila ali spremembe naročila in imajo za posledico enake pravice in obveznosti, kot v primeru naročila na spletni strani.

7.3. Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da morate ob nakupu na blagajni vpisati tudi ime podjetja ter v prostor za komentar vpisati davčno številko podjetja. Glavna razlika v pogojih poslovanja za podjetja je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). 

Če ste proračunski porabnik (vključno z vrtci, zavodi…) ali pa prodajalec na drobno, nas kontaktirajte na info@plantoys.si in se pozanimajte o postopku in o pogojih naročanja.

Porabnikom javnih sredstev lahko na podlagi naročilnice izdamo tudi e-račun in omogočimo 30 dnevni plačilni rok.

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja. Zavezanci za DDV so dolžni ob oddaji naročila navesti tudi svojo davčno številko.

Predlagamo, da nas v primeru naročila za pravne osebe vnaprej kontaktirate na info@plantoys.si ali na telefonsko številko +386 69 951 390. Z veseljem vam bomo pomagali.

7.4. B2B nakup

B2B nakup velja za partnerje, ki kupujejo izdelke z namenom nadaljnje prodaje le-teh končnim kupcem. Pravila in pogoji poslovanja (vključno, ampak ne samo, za minimalno vrednost naročila, plačilo in pogoje dostave) za B2B partnerje so drugačna od pogojev, ki so navedeni za končne potrošnike. Preprodaja je možna samo po oddaji vloge, s katero postanete pooblaščeni partner za maloprodajo PlanToys izdelkov. Vsi pooblaščeni partnerji se lahko registrirajo in dostopajo do naše B2B platforme, kjer so objavljene trenutne veleprodajne cene in poslovni pogoji poslovanja, ki se nanašajo na vsa naročila, oddana preko spletne strani ali drugih kanalov.  

7.5. Nakup za fizične in pravne osebe iz drugih držav EU

Nakup izdelkov na naši spletni strani omogočamo vsem kupcem (potrošnikom iz EU in podjetjem s sedežem v EU, ki pridobivajo ali uporabljajo blago in storitve le za končno uporabo, ne glede na državljanstvo in kraj prebivališča oziroma sedež, v skladu s pogoji te spletne trgovine. Dostavo izdelkov omogočamo v Sloveniji. Če na spletni strani nimate možnosti izbire dostave izdelkov v želeno državo EU, nam lahko pošljete povpraševanje na e-naslov info@plantoys.si.

Primarni jezik za komunikacijo in pogodbo je slovenščina. Nismo zavezani k zakonodaji v drugih državah članicah, ki je različna od veljavne zakonodaje v Sloveniji in na katero se vežejo ti Pogoji poslovanja.

7.6. Pravica do zavrnitve storitve

Pravico do zavrnitve naročila si pridržujemo v naslednjih primerih:

  • Če ugotovimo, da naročila pod navedenimi pogoji in s podatki, s katerimi razpolagamo, ne moremo izvesti. Npr. v primerih, ko obstaja sum, da je bilo podano namišljeno ime ali naslov, kupec pa se na našo preverbo pred pošiljanjem ne odzove, zato posledično ne moremo potrditi naslova, v primerih, ko so pri naročilu posredovani nepopolni podatki ali v kolikor bi pri naročilu prišlo do tehnične napake.
  • Če lahko po naslovu za izstavitev računov in/ali po količini naročenih artiklov sumimo, da artikli niso namenjeni končnemu kupcu, temveč poslovnemu namenu,  V primeru, da načrtujete naročilo v take namene, nas kontaktirajte na info@plantoys.si in preverite, ali vam lahko pomagamo pri vašem nakupu.
  • Če ima kupec neporavnane zapadle obveznosti do ponudnika iz preteklih naročil, če je kupec v sporu s ponudnikom v zvezi z nakupom preko spletne trgovine, če kupec zlorablja pravico do odstopa od pogodbe ali če je kupec ob odstopu od pogodbe vrnil poškodovano oz. uničeno blago ter ponudniku ni povrnil povzročene škode.
  • Če avtorizacija za izvršitev plačila s strani banke ni potrjena in zato plačilo ni možno ali pa v primeru da ponudnik s strani banke ali državnega organa prejme obvestilo o zlorabi bančne kartice, ki je bila uporabljena, ali o kakršni koli drugi zlorabi, ki narekuje preklic naročila.
  • Če zavrnemo naročilo, za katerega smo že prejeli plačilo, ste upravičeni do povračila celotne kupnine na enak način, kot je bilo izvedeno plačilo, razen če se izrecno ne dogovorimo drugače. V primeru, da spremenimo ali prekličemo naročilo, vas o tem obvestimo preko e-pošte, telefonske številke ali navadne pošte, glede na podatke, ki ste jih podali ob naročilu.

8. Informacije o izdelku in natančnost informacij

8.1. Natančnost informacij

Prizadevamo si, da so informacije (vključno s cenami, opisi izdelkov ali razpoložljivostjo izdelkov, a ne samo te), ki so prikazane na naši spletni strani ob oddaji naročila, točne. Kljub našim prizadevanjem, lahko pride do tehnične napake, zato so informacije na spletni strani lahko občasno netočne, nepopolne ali zastarele. V primeru večje napake, vas bomo o tem čim prej obvestili in vam, če bo mogoče, ponudili možnost ponovne potrditve naročila, npr. po pravilni ceni, ali možnost preklica naročila. Če smo že prejeli plačilo za vaše naročilo, vendar ga moramo odpovedati, ste upravičeni do povračila celotne kupnine, ki jo zagotovimo z uporabo enakega načina plačila, kot je bil uporabljen za plačilo izdelkov, razen če se izrecno ne dogovorimo drugače.

8.2. Informacije o izdelku

Prizadevamo si, da zagotovimo čim bolj natančen opis izdelkov ter da čim bolj nazorno opišemo njihove lastnosti in z uporabo slik ponazorimo njihov izgled v resničnem življenju. Ne moremo zagotoviti, da bodo na vaši napravi barve in materiali izdelkov pravilno prikazani. Slike izdelkov so lahko simbolične. Opis izdelka, vključno z določenimi meritvami izdelkov, je približen in je na voljo samo kot informacija, da si boste izdelek bolje predstavljali.

POMEMBNO! Ker je veliko naših izdelkov izdelanih iz lesa in drugih naravnih materialov in/ali so ročno izdelani, so majhne neskladnosti in variacije (npr. v obliki in porisu) v primerjavi s fotografijo izdelka v spletni trgovini popolnoma normalne, prav tako pomanjkljivosti ali nedoslednosti, v kolikor nimajo vpliva na uporabo igrače. Leseni izdelki imajo lahko tudi edinstvene vzorce (npr. grče), ker ima les spreminjajoče se strukture in barve, kar ne pomeni napake na izdelkih, temveč je to dokaz njihovega naravnega izvora. 

8.3. Cene

Vsebina spletnega mesta in ponudba izdelkov na njem se zaradi narave poslovanja preko spleta lahko ves čas spreminjata. Prav tako se lahko spreminjajo cene izdelkov. Skupaj s potrditvijo vašega naročila je vedno posredovana tudi veljavna cena kupljenih izdelkov. Vse navedene cene so v evrih in vključujejo slovenski DDV (davek na dodano vrednost). Cene ne vključujejo stroškov dostave, ki bodo dodani na blagajni pred zaključkom nakupa, v kolikor ti stroški obstajajo.

Avtomatizirano sprejemanje odločitev ali profiliranje se ne izvaja.

8.4. Akcijske cene in popusti

Cene določenih izdelkov so lahko znižane. Znižani izdelki bodo jasno označeni tako, da bo poleg redne cene vidno označena znižana cena. Znižano ceno lahko ponujamo samo za omejen čas ali samo za omejeno količino, zato prikaz na spletnem mestu ob določenem času ne jamči razpoložljivosti ob naročilu, niti ne pomeni ali jamči, da bodo ti izdelki ali storitve na voljo kadarkoli v prihodnosti. Včasih nudimo popuste tudi na določene izdelke, ki imajo na primer rahlo poškodovano embalažo, ali pa so bili razpakirani in uporabljeni kot razstavni predmeti, vendar so sicer v dobrem stanju. Ko je tak artikel ponujen po znižani ceni, vas bomo o razlogih za popust obvestili na strani izdelka.

Občasno ponujamo kupone za popust, ki omogočajo nakup izdelkov po znižani ceni. Ob oglaševanju vedno pojasnimo razpoložljivost ponudbe in morebitne omejitve, ki bi lahko veljale. Kuponi (razen kuponov za brezplačno dostavo) ne veljajo za izdelke, ki so že ponujeni po znižani ceni. Pridržujemo si pravico, da zavrnemo uporabo ali potrditev kateregakoli kupona (zlasti, vendar ne samo v primeru, da opazimo namerno zlorabo, tehnične napake ali kakršno koli drugo napako), tudi če je naročilo že bilo oddano z uporabo kupona. V primeru, da kupona ne moremo sprejeti, vas vsakič obvestimo in vam ponudimo možnost, da nadaljujete z vašim naročilom brez kupona ali da naročilo prekličete.

9. Plačilo

9.1. Možnosti plačila

Pri oddaji naročila lahko izbirate med plačilom preko bančnega nakazila ali plačila z bančno kartico. Plačilo po povzetju v naši trgovini trenutno ni mogoče. 

9.1.1. Plačilo z bančnim nakazilom po predračunu

Če se odločite za plačilo z neposrednim bančnim nakazilom, boste prejeli avtomatično potrditveno sporočilo, ki ga boste prejeli iz našega sistema in, ki bo vseboval vse nujne korake in informacije, ki jih morate vedeti glede nadaljevanja k plačilu. 

Plačila morajo biti opravljena na poslovni račun, odprt pri Delavski Hranilnici d.d. Ljubljana: 

IBAN: SI56 6100 0002 5901 093
Banka: Delavska hranilnica d.d. Ljubljana BIC: HDELSI22
Prejemnik: Playgency d.o.o., Črniče 79E, Črniče, 5262 Slovenia
Referenca: št. naročila

Prosimo, da v komentar navedete številko naročila, da bomo lažje prepoznali vaše plačilo.

Pravočasno plačilo predračuna je bistvena sestavina pogodbe. Vaše izdelke lahko rezerviramo samo za čas 3 delovnih dni.  V kolikor po prejemu potrdila, do poteka roka za plačilo, znesek ni nakazan, se šteje, da je pogodba razvezana po samem zakonu, ponudnik pa v tem primeru več ne jamči rezervacije za naročene izdelke ter je prost vseh obveznosti iz naslova tega konkretnega naročila. Prosimo, upoštevajte, da lahko vaš izdelek odpošljemo šele, ko prejmemo vaše plačilo.

Če ste B2B stranka, vas lepo prosimo, da počakate na našo potrditev in predračun (ki vsebuje DDV in stroške dostave), preden nadaljujete s plačilom. 

9.1.2. Plačilo z bančno kartico (Stripe)

Platforma ki jo ponujamo za obdelavo transakcij s kreditnimi in debetnimi karticami, povezanih z nakupi v naši trgovini, je Stripe. Stripe Check Out zagotavlja udobje plačevanja na našem spletnem mestu z vgrajenim vtičnikom, tako da vnesete vaše plačilne podatke (številka kreditne kartice, datum poteka in veljavnosti CVC) kar v samem postopku nakupa. Ta način plačila z bančnimi karticami je zavarovan, vse informacije o transakcijah, ki jih posredujemo med našo spletno stranjo in sistemi podjetja Stripe, so šifrirane s pomočjo 256-bitnih SSL potrdil. Lahko ste popolnoma prepričani, da nobena tretja oseba, ki poskuša pridobiti dostop do občutljivih informacij, ne more pregledati, uporabljati ali spreminjati nobenih podatkov o imetniku kartice. Prav tako sami ne hranimo in niti nimamo dostopa do nobenih informacij, povezanih s podatki o imetniku kartice.

Stripe sprejema naslednje kartice:

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express

Z uporabo Stripe Check Out se strinjate, da storitve Stripe prevzamete neposredno, zato vas prosimo, da se predhodno seznanite z njihovimi Pogoji uporabe. Z uporabo Stripe Check out in sprejetjem naših pogojev, ki vključujejo vse podatke o plačilu Stripe tudi soglašate, da boste zavezani Pogojem storitve Stripe. Prosimo, upoštevajte, da z uporabo Stripe pri plačilu na naši spletni strani izrecno razumete in se strinjate, da  nismo odgovorni za nobena plačila ali denarne transakcije, do katerih pride z uporabo njihove storitve. Izrecno razumete in se strinjate, da vsa plačila in denarne transakcije neposredno izvaja Stripe, in razumete, da nimamo pregleda ali vpliva na njihovo storitev. Soglašate, da ne odgovarjamo za nobene težave v zvezi s finančnimi in denarnimi transakcijami (vključno z vprašanji, ko nastane izguba ali škoda zaradi napačnih ali neveljavnih transakcij, na primer zaradi omrežne napake pri komunikaciji) med vami in ponudnikom Stripe. Če opravite transakcijo, je vaša dolžnost preveriti, ali je bila transakcija uspešno obdelana.

9.2. Račun

Prodajalec nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta. Kupec znesek celotnega naročila plača podjetju Playgency d.o.o., skupaj z blagom ali storitvijo pa prejme tudi račun. Kupec prejme račun na svoj elektronski naslov v postopku naročila, in sicer po tem, ko je kupoprodajna pogodba sklenjena. Na računu so razčlenjeni cena izdelkov, morebitni dodatni stroški v zvezi z nakupom (npr. morebitno doplačilo za dostavo/poštnino) ter skupni znesek naročila. Kupec prejme za svoj nakup v spletni trgovini tudi račun v tiskani obliki, ki je priložen paketu, razen če kupec izrecno zahteva, da se račun v fizični obliki ne priloži naročilu.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih (8) dneh od prejema. Kasnejših reklamacij v zvezi s podatki na računu ne upoštevamo. V primeru plačila s kreditno kartico bo kupčeva kreditna kartica ob potrditvi naročila (torej ko bo skladno s splošnimi pogoji kupoprodajna pogodba sklenjena) direktno obremenjena.

Prodajalec ni odgovoren za pristojbine povezane s spreminjajočimi se menjalnimi tečaji in za doplačila, določena s strani kupčeve banke ali izdajatelja bančne kartice, kot tudi za vse ostale dodatne pristojbine za transakcije v tuji valuti, ki jih kupcu zaračuna izdajatelj kartice, v primeru, da EUR ni valuta, v kateri izdajatelj kreditne kartice kupcu izdaja račune. 

Obvestilo o izdaji računa

9.3. Povračila

Povračila se po pravilih zagotavljajo na enak način kot plačila, razen, če je dogovor med stranko in ponudnikom drugačen. Prosimo upoštevajte, da obstajajo določene tehnične omejitve. Povračilo lahko zagotovimo v celoti ali delno z bančnim nakazilom ali prek Stripe.

Za obdelavo bančnih nakazil potrebujemo naslednje podatke:

  • številka bančnega računa (v obliki IBAN) in koda BIC
  • ime in naslov imetnika bančnega računa

Vračila se obdelajo v 48 urah po predložitvi vseh potrebnih podatkov. 

V nekaterih primerih lahko traja 5-10 delovnih dni – odvisno od banke – da se povračilo preko ponudnika Stripe pokaže na računu stranke. V nekaterih primerih se povračilo obdela v obliki razveljavitve, kar pomeni, da bo prvotno plačilo v celoti izginilo iz izpiska računa, stanje na računu pa bo enako, kot če prvotne obremenitve sploh ne bi bilo. 

10. Dostava in osebni prevzem

Cena dostave ni vključena v ceno izdelka, vedno se izračuna na blagajni kot ločena postavka. O višini stroškov dostave je kupec seznanjen v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom zneska teh stroškov. Stroški dostave so zaračunani in navedeni tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago (razen v primeru brezplačne dostave) in jih kupec poravna skupaj z zneskom naročila. Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in se bo izpisal ob zaključku naročila, še preden kupec odda naročilo z obveznostjo plačila. Strošek dostave je del končne cene celotnega naročila.

10.1. Dostava z GLS

Izbira dostavne službe s strani kupca ni možna, ponudnik sam določi, s katero dostavno službo bo poslal paket. Naš glavni dostavni partner je GLS, pridržujemo pa si pravico, da kadar koli zamenjamo kurirno službo in poiščemo alternativne možnosti dostave brez vnaprejšnjega obvestila kupca.  

Dostava po Sloveniji je brezplačna. 

V primeru, da vam dostavna služba ne bi mogla dostaviti paketa in bi ga želeli prevzeti na prevzemnem mestu dostavne službe oziroma njihovega partnerja, vam lahko nastanejo dodatni stroški ob vročitvi.

Trudimo se, da pakete odpošljemo čim hitreje po tem, ko je sklenjena prodajna pogodba in ko prejmemo plačilo. Če prejmemo plačilo do 10:00, so pošiljke znotraj Slovenije odposlane še isti dan, če pride plačilo kasneje, pa tega ne moremo zagotoviti. Čas dostave po prejemu plačila in odpremi paketa znaša 2-3 delovne dni. 

Dostava v druge države EU je možna le ob predhodnem dogovoru.

10.2. Osebni prevzem

Naročilo lahko prevzamete tudi brezplačno v prostorih naše partnerske trgovine:

Malih nog naokrog
Industrijska cesta 5
5000 Kromberk – Nova Gorica

Za prevzem potrebujete obvestilo o potrditvi naročila. Upoštevajte, da je prevzem možen izključno:

  • ko je bilo plačilo v celoti prejeto,
  • ko je bilo poslano obvestilo, da je paket pripravljen na prevzem
  • ob vnaprej dogovorjenem času ob delovnikih med 9:00 in 15:00. 

Pridružujemo si pravico,  da ta možnost ni vedno na voljo (odvisno od razpoložljivosti sodelavcev ali okoliščin, ki onemogočajo osebni prevzem). Kadar možnost ni na voljo, je na spletnem mestu ob odjavi ni mogoče izbrati. 

Ko je naročilo pripravljeno za prevzem, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti ali preko SMS sporočila. Kupec je dolžan blago prevzeti v poslovalnici v roku petih (5) delovnih dni od prejema obvestila po e-pošti/SMS sporočilu. Rok za prevzem je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor do poteka navedenega roka kupec blaga ne prevzame, je pogodba po zakonu razvezana, ponudnik pa v tem primeru več ne jamči rezervacije za naročene izdelke ter je prost vseh obveznosti iz naslova tega konkretnega naročila/pogodbe. V kolikor je kupec morebiti že plačal kupnino za naročnino (po predračunu ali s kreditno kartico), bo prodajalec kupcu na njegov račun nemudoma vrnil že prejeta plačila, najkasneje pa v roku petih (5) delovnih dni od razveze pogodbe.

V kolikor iz različnih razlogov kupec naročila ne bo mogel prevzeti v roku petih (5) delovnih dni od prejema obvestila po e-pošti/SMS sporočilu oz. bo za prevzem potreboval več časa (npr. odsotnost, bolezen, ipd.), mora to sporočiti prodajalcu  še pred iztekom roka za prevzem in se z njim ustrezno dogovoriti za nov oziroma daljši rok za prevzem.

11. Reklamacije in uveljavljanje pravic

V primeru vprašanj ali pritožb nas lahko kontaktirate tako, da pokličete na številko: +386 69 951 390 ali nam pišete na elektronski naslov info@plantoys.si.

11.1. Neskladnost izdelkov

Če ste potrošnik (tj. fizična oseba, ki ste kupili izdelek za namene, ki so izven vaše pridobitne ali poklicne dejavnosti) in prihajate iz države članice EU ali EGP, ste upravičeni do varstva iz naslova neskladnosti izdelkov iz te točke.

11.1.1. Kdaj je izdelek neskladen?

Izdelek je neskladen, kadar:

  • ni skladen s prodajno pogodbo zlasti, kadar:
      • ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
      • ni primeren za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
      • ni dobavljen skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi; ter
      • ni posodobljen, kot je določeno v prodajni pogodbi;
  • ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste;
  • ni take kakovosti in ne ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe;
  • ni dobavljen skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel in
  • ni take količine ter nima značilnosti in drugih lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
      • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
      • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
      • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup izdelka.

11.1.2. Kako se preverja ustreznost izdelka?

Ustreznost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

11.1.3. Kako uveljavite neskladnost izdelka?

Svoje pravice iz naslova neskladnosti izdelka lahko uveljavite, če nas o neskladnosti obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko ste neskladnost odkrili. V obvestilu o neskladnosti morate natančno opisati neskladnost in nam omogočiti, da izdelek pregledamo.

Ne odgovarjamo za neskladnosti, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar vam je bil  izdelek izročen. Šteje se, da je neskladnost na izdelku obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku enega leta od izročitve.

Če ste nas pravilno obvestili o neskladnosti, imate pravico zahtevati, da:

  •  brezplačno vzpostavimo skladnost izdelka, tako da ga popravimo ali zamenjamo;

oziroma, če tega ne naredimo v razumnem roku, imate pravico:

  • zahtevati, da znižamo kupnino v sorazmerju z neskladnostjo; ali odstopiti od prodajne pogodbe in zahtevati vračilo plačanega zneska.

V vsakem primeru lahko kot potrošnik od nas zahtevate povrnitev škode, ki nastane zaradi uveljavljanja upravičenega jamčevalnega zahtevka glede neskladnosti izdelka.

Razumni rok za popravilo oziroma zamenjavo je 30 dni, od trenutka, ko ste nas obvestili o neskladnosti. Rok se lahko podaljša, na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. 

Kljub zgoraj navedenemu vrstnemu redu zahtevkov lahko od pogodbe odstopite takoj, če se neskladnost izdelka pojavi v 30 dneh od dobave izdelka.

Od pogodbe ne morete odstopiti, če je neskladnost zgolj neznantna.

Če obstoj neskladnosti na izdelku ne bo sporen, bomo vaši zahtevi čimprej, najpozneje pa v roku osmih dni, ugodili. Če pa bi bil obstoj neskladnosti na izdelku sporen, vam bomo najkasneje v osmih dneh po prejemu vaše zahteve pisno odgovorili na vašo zahtevo in pojasnili naše stališče.

Več informacij o vaših pravicah iz naslova neskladnosti izdelka lahko najdete v 71.-87. členu Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

11.2. Pravica do odstopa od pogodbe

Če ste potrošnik (tj. fizična oseba, ki ste kupili izdelek za namene, ki so izven vaše pridobitne ali poklicne dejavnosti) in prihajate iz države članice EU ali EGP, ste upravičeni do pravic iz te točke. Imate pravico, da nam v 14 dneh od dneva, ko prejmete izdelek, sporočite, da odstopate od prodajne pogodbe. Če ste z enim naročilom naročili več izdelkov, začne rok za odstop od pogodbe teči z dnem, ko prejmete oziroma prevzamete zadnjega od izdelkov. Za odstop ne rabite navesti nobenega razloga.

Kupec uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe z izjavo, ki jo lahko poda na posebnem odstopnem obrazcu, ki ga lahko prenese tukaj (ali v prilogi 1 v pdf verziji Splošnih pogojev poslovanja) ali na drug nedvoumen način. Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi kupec. Prodajalec je dolžan potrošnika o prejemu obrazca nemudoma obvestiti pisno ali na drugem trajnem nosilcu podatkov.

V primeru odstopa od pogodbe bo vračilo opravljenih plačil, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja), izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov ali v primeru, ko se dogovorimo drugače – izjema so seveda primeri, ko kupec naroči več izdelkov, vrne oz. prekliče pa le nekatere.

V primeru, ko kupec vrne samo določene izdelke iz naročila in to pomeni, da znesek naročila pade pod znesek, s katerim se je kvalificiral za brezplačno dostavo, se od zneska vračila odšteje tudi poštnina, ki je bila prvotno brezplačna. Če ste izdelke kupili z uporabo kode za popust ali kupona, bo povrnjen samo znesek, ki ste ga dejansko plačali, saj ne moremo vrniti zneskov, ki so bili poravnani s kuponom za popust.

Pomembno! Edini strošek, ki ga imate, je strošek vračila blaga, razen če je blago, ki ste ga prejeli, nepravilno, poškodovano ali okvarjeno. Prosimo, da izdelke skrbno zapakirate, ker ne moremo odgovarjati za morebitno škodo, ki bi nastala med pošiljanjem. Svetujemo tudi, da vrnjen paket pošljete s priporočeno pošto, da boste imeli potrdilo o dostavi pošiljke. To je vaše zavarovanje, v primeru poškodbe ali izgube paketa med prevozom.

Neželeno blago morate vrniti brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najkasneje 14 dni po tem, ko nas o odstopu od pogodbe obvestite, na naslednji naslov:

Playgency d.o.o.
Industrijska cesta 5
5000 Nova Gorica-Kromberk

Pridržujemo si pravico, da zadržimo plačilo, dokler ne prejmemo vrnjenega blaga.  Blago mora biti v popolnoma novem stanju, pri čemer morajo biti embalaža in navodila nedotaknjena ter v takem stanju, da je izdelke mogoče ponovno prodajati. Stranka lahko razpolaga z izdelki v enakem obsegu, kot če bi jih ogledovala v trgovini. V primeru, da se na izdelku vidijo znaki uporabe, vračila ne moremo sprejeti. Pridržujemo si pravico, da zavrnemo vračilo, če artikli niso v prvotnem stanju, ali da zmanjšamo vrednost vračila, če je bila vrednost blaga zmanjšana zaradi neustreznega ravnanja z blagom.

Vračilo ni mogoče za hitro pokvarljivo blago, za blago, ki mu je (do vračila) potekel rok uporabe, za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, za blago, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam ali za zapečateno blago, ki ni primerno za vrnitev iz zdravstvenih ali higienskih razlogov, v primeru da je kupec odprl pečat na embalaži.

Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

11.3. Napake pri dostavi in poškodovano blago

Poškodbe med dostavo

Preden prevzamete paket od dostavne službe, ste dolžni preveriti, ali so na embalaži očitni in pomembnejši znaki poškodbe. Če na embalaži opazite znake poškodb, pred kurirjem, če dovoli, previdno preglejte izdelke v embalaži in jih prevzemite le v primeru, da so vsi izdelki nedotaknjeni.  Če paketa ne smete odpreti, vztrajajte pri izpolnitvi obrazca, na katerem zabeležite, da je bil paket ob dostavi poškodovan. Če vam kurir pri tem ni v pomoč, menite pa, da škoda ni velika, se lahko še vedno odločite, da paket prevzamete, a predlagamo, da ob podpisu dopišete: »podpisano z zadržkom«. Če vam dostavna služba nikakor ne pomaga, lahko paket tudi zavrnete. V tem primeru bo paket odpeljan nazaj v skladišče, mi pa bomo o tem obveščeni.

Pomembno: Če paket prevzamete (našega ali katerega koli), ne da bi upoštevali te varnostne korake, morda ne bomo mogli dokazati škode in zahtevati odškodnine, kar lahko vpliva na vašo menjavo izdelka ali vračilo kupnine.

V vsakem primeru vas vljudno prosimo, da nas v roku 24 ur po dostavi obvestite o škodi in izvedenih korakih, tako da izpolnite ta spletni obrazec ali nam pišete na info@plantoys.si. Z veseljem vam bomo pomagali razrešiti situacijo.

V primeru dokumentirane škode, bomo zadevo uredili neposredno z dostavno službo in medtem poškodovane izdelke zamenjali ter naročilo ponovno poslali v najkrajšem možnem času brez dodatnih stroškov. Če vašega naročila ne moremo ponovno poslati (npr. če izdelka ni več na zalogi), ste upravičeni do celotnega povračila vrednosti nakupa, ki ga zagotovimo z uporabo enakega načina plačila, kot je bil uporabljen za plačilo izdelkov, razen če se izrecno ne dogovorimo drugače.

Poškodovana notranjost paketa ali napačni izdelki

Če na zunaj ni opaziti nobenih poškodb, predlagamo, da paket odprete takoj po prevzemu in preverite, ali ste dobili prave izdelke in ali so vsi nepoškodovani. Če opazite kakršno koli napako, nas o tem obvestite v roku 3 delovnih dni (vsekakor pa ne kasneje kot v 2 mesecih) po prevzemu paketa, tako da nam pošljete email na  info@plantoys.si, kamor napišete vse potrebne informacije in priložite fotografije. Shranite in priložite fotografije originalne embalaže, etiket in nalepk izdelkov, v nasprotnem primeru pritožbe ne moremo upoštevati, saj potrebujemo določene informacije (npr. serijsko številko) in dokazilo o izvoru izdelka.

Potrudili se bomo, da težavo rešimo v čim krajšem času: če je poškodovan le del igrače, vam lahko po posvetu s proizvajalcem ponudimo nadomestni del, izdelek lahko zamenjamo z drugim, če pa nič od tega ni mogoče, vam ponudimo vračilo kupnine.

Če ste prejeli napačen ali poškodovan izdelek, ga bomo morali vzeti nazaj, pri čemer potrebujemo vaše sodelovanje. Stroške vračila izdelkov bomo seveda krili mi, vedno pa bomo po posvetu izbrali tisto možnost, ki vam povzroča najmanj nevšečnosti.

11.4. Garancija

Garancijo lahko uveljavljate za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, na podlagi katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste izdelke, za katere je bila dana prostovoljna garancija. Zaradi narave izdelkov, materialov in načina izdelave izdelki iz naše spletne trgovine praviloma nimajo garancije, saj so izdelani robustno in namenjeni trajni uporabi. Če ima izdelek garancijo, je to navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V takem primeru nas lahko kontaktirate, da vam zagotovimo ažurno informacijo.

12. Pritožbe in spori

Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudimo izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Vsako morebitno pritožbo se bomo potrudili rešiti v čimkrajšem možnem času. Morebitno pritožbo lahko pošljete na e-mail info@plantoys.si ali po klasični pošti na naslov: Playgency d.o.o., Črniče 79E, 5262 Črniče. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Zavedamo se, da obstaja nesorazmerje med ekonomsko vrednostjo blaga in potrebnim časom ter stroški, ki izhajajo iz reševanja spora, kar je običajno glavna ovira, da potrošnik spora ne predstavi pred sodiščem. Zato si po svojih najboljših močeh prizadevamo, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru pritožbe vam bomo v petih delovnih dneh potrdili, da smo pritožbo prejeli in vas obvestili, koliko časa bo predvidoma trajala obravnava ter vas vseskozi obveščali o poteku postopka.

Pritožbo lahko podate tudi na Agencijo za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije (AKOS), (Stegne 7, p. p. 418, 1001 Ljubljana, Slovenija) na telefonsko številko +386 1 583 63 00 ali na elektronski naslov info.box@akos-rs.si.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Playgency d.o.o.. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Playgency., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo tukaj:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

13. Avtorske pravice

Vsa vsebina, povezana s PlanToys, na tem spletnem mestu, vključno s slikami, besedilom, grafiko, logotipi, ikonami gumbov, zvočnimi ali video posnetki, digitalnimi prenosi, zbirkami podatkov in programsko opremo, je last podjetja Plan Creations Co., Ltd. , ali Playgency do.o. ali katerega koli od njihovih dobaviteljev vsebin, in je zaščitena z mednarodnimi zakoni o avtorskih pravicah.

Z obiskom in uporabo našega spletnega mesta se strinjate, da vas zavezujejo pogoji uporabe in drugi naši pravilniki, ki so na voljo na naši spletni strani (vključno s politiko zasebnosti in piškotkov) in so veljavni v času vašega obiska. Ti pogoji veljajo tudi za vse nove vsebine, funkcije ali orodja, ki so dodane na trenutno spletno mesto in/ali v trgovino. Pridržujemo si pravico do posodobitve, spremembe ali zamenjave katerega koli dela vsebine in naših pravilnikov brez predhodnega obvestila z objavo posodobitev in/ali sprememb na našem spletnem mestu. Na tej strani lahko kadar koli pregledate najnovejšo različico, zato priporočamo, da redno preverjate morebitne spremembe. Te spletne strani ne smete uporabljati v nasprotju z zakoni ali drugimi predpisi.

Želite shraniti besedilo Pogojev poslovanja?

Pogoje poslovanja si lahko prenesete in shranite tudi v PDF obliki:

od 22/10/2023 – trenutno veljavni splošni pogoji poslovanja

Shopping Cart